©
bitchize:

yuzees:

lol u are

oh man
skinsrebellion:

♡follow for more skins♡
covocal:

cohzmic:

unflame:

gary ily

you let me down gary


I WANT U I MY PANTS RIGHT NOW
vvilddaisy:
under-a-r0ck:

xijo:

flaurix:

radicooler:

This is the type of place I want to live in when I move to L.A. Like exactly how I envision it in my head.

perfect

goals

♪(´ε` )

Klimt’s famous “kiss” on the walls of a devastated building in Syria
fleurilla:

stranqers:

vivi-shiba:

j-aws:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

yay its back.

so…I half jokingly reblogged this yesterday cos I thought it was a nice picture…and was like oh wow I only get wishes on birthdays what would I wish for?!?!?! how about gainful employment L0L… and like…I have a job now? That I never applied for? That someone just called me up and said “here, have this”? In a place I really really like?So like… h8ers gonna h8 or something


this fucking works ok

the notes though shit

kevinshalo:

"What are you twelve"
Yeah on a scale of one to ten bye

(via heyy-beautiful)